abrudinfo, stiri abrud, informatii abrud

Acasă » Administrație » Joi, 20 decembrie 2018: Ședință publică ordinară a Consiliului Local Abrud. Vezi proiectul ordinii de zi

Joi, 20 decembrie 2018: Ședință publică ordinară a Consiliului Local Abrud. Vezi proiectul ordinii de zi

Publicat în 17.12.2018 la ora 22:17

Consiliul Local Abrud este convocat de către primarul Nicolae Simina pentru joi, 20 decembrie, în ședință publică ordinară. Întrunirea se va desfășura începând cu ora 13.00, în sala de ședințe „Avram Iancu” din cadrul Primăriei, având propus următorul Proiect al ordinii de zi:

  1. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind aprobarea impozitelor și taxelor locale la nivelul orașului Abrud pentru anul 2019;
  2. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind modificarea și completarea Hotărârii Consiliului Local al orașului Abrud nr. 14/18.02.2016 privind aprobarea Regulamentului Serviciului Public de Salubritate al orașului Abrud ;
  3. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind aprobarea tarifelor/taxelor practicate de Serviciul Public de Salubritate pentru activitatea de colectare, transport și depozitare a deșeurilor menajere și similare acestora în orașul Abrud;
  4. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind instituirea taxei speciale de salubrizare în cazul prestațiilor de care beneficiază utilizatorii serviciului, persoane fizice și juridice, fără contract, din orașul Abrud și aprobarea Regulamentului de instituire și administrare a taxei speciale de salubrizare în orașul Abrud, județul Alba;
  5. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind aprobarea unei proceduri de lucru pentru stabilirea criteriilor de identificare și încadrare a imobilelor (de natură clădiri) neîngrijite de pe raza orașului Abrud;
  6. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind aprobarea Proiectului de rețea școlară a unităților de învățământ de pe raza administrativ-teritorială a orașului Abrud, pentru anul școlar 2019-2020;
  7. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Primăriei orașului Abrud;
  8. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind aprobarea prelungirii valabilității Planului Urbanistic General și a Regulamentului local de urbanism al orașului Abrud;
  9. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind prelungirea duratei unui contract de închiriere care are ca obiect locuință;
  10. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind aprobarea datelor de desfășurare a târgurilor și stabilirea zilei de piață săptămânală pentru anul 2019, în orașul Abrud;
  11. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind completarea Inventarului domeniului public al orașului Abrud și delegarea gestiunii bunurilor rezultate prin programul de investiții din Fondul de Întreținere, Înlocuire și Dezvoltare.
  12. Probleme curente.

Dintre cele 11 proiecte depuse pe ordinea de zi, 10 dintre ele sunt inițiate de primarul Simina, iar proiectul de hotărâre de la punctul 5 este propus de către consilierul local social democrat Emil Crișan.

Ovidiu CULDA

Acest articol a fost citit de 211 ori

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.