Rămâi conectat

Administrație

Investiție de 1,2 milioane de lei pentru digitalizarea activității Spitalului Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” Abrud

Publicat

în

Spitalul Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” Abrud a lansat, luni, 1 septembrie 2025, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP), procedura de achiziție prin licitație publică a serviciilor de dezvoltare și implementare a Sistemului Informatic Integrat și echipamentelor în cadrul proiectului „Digitalizarea activitatii Spitalului Orasenesc „Dr. Alexandru Borza” Abrud”.

Proiectul este finanțat prin PNRR. Valoarea totală estimată a achiziției este de 1.197.709 lei, fără TVA. Data limită pentru primirea ofertelor este 13 octombrie 2025.

Urmează să fie achiziționate: computere portabile, computer de birou, echipament periferic, imprimante laser, dispozitive de stocare cu acces direct, surse de alimentare electrică continuă, rețea de comunicații, routere de rețea, echipament de rețea, pachete software și sisteme informatice, pachete software pentru uz medical, pachete software pentru rețele, internet și intranet, pachete software pentru comutator (switch) sau router, pachete software pentru gestionarea documentelor, pachete software de contabilizare a timpului sau pentru resurse umane, pachete software pentru sisteme de operare pentru computere personale, servere, servicii de instalare de hardware, servicii IT (consultanță, dezvoltare de software, internet și asistență, servicii de programare și de consultanță software, servicii de analiză și de programare de sisteme și servicii pentru sisteme și asistență.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Abrud Info și pe GOOGLE NEWS


Publicitate
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație

Nicolae Albu, prefectul județului Alba: „Lucrările de reparații pe DN 74A, în zona Roșia Montană, avansează conform graficului”

Publicat

în

Astăzi, prefectul județului Alba, domnul Nicolae Albu, a fost prezent pe șantierul lucrărilor de infrastructură rutieră desfășurate pe DN 74A, pe raza UAT Roșia Montană, alături de șeful Secției de Drumuri Naționale Alba, domnul Liviu Hondola, primarul comunei Roșia Montană, domnul Eugen Furdui și de dl. Cms șef de poliție Dorin Davidaș, șeful Serviciului Rutier din cadrul IPJ Alba.

Verificările din teren au avut loc în contextul în care se toarnă stratul de uzură din mixtură asfaltică pe trei porțiuni afectate de inundațiile și alunecările de teren din anul 2021. Lucrările au ca obiectiv principal îndepărtarea efectelor calamităților, consolidarea infrastructurii și asigurarea siguranței circulației rutiere în zonă.

„M-am deplasat astăzi împreună cu echipa tehnică pentru a verifica modul în care se desfășoară lucrările și pentru a ne asigura că ele respectă standardele de calitate. Reabilitarea DN 74A pe raza comunei Roșia Montană este o lucrare vitală, atât pentru siguranța participanților la trafic, cât și pentru locuitorii din Munții Apuseni. Este o zonă cu încărcătură turistică și economică semnificativă, iar aceste intervenții sunt absolut necesare pentru a preveni noi degradări”, a declarat prefectul județului Alba, Nicolae Albu.

Lucrările se desfășoară sub coordonarea CNAIR – SDN Alba și fac parte din programul de investiții cu termen de finalizare în anul 2025. Acestea vizează:

• consolidarea platformei drumului;
• refacerea carosabilului;
• turnarea mixturilor asfaltice;
• protejarea corpului drumului în zonele afectate.

Totodată, CNAIR a lansat pe 26 iunie, în platforma SEAP, o licitație pentru construirea unui pod nou pe DN 74A la Cărpiniș, la km 5+013.
Valoarea totală estimată a contractului este de 1.488.120,51 lei, fără TVA.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Abrud Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administrație

Primarul Radu Marcel Tuhuț le-a cerut oamenilor de afaceri din Abrud să creeze mai multe locuri de muncă pe plan local

Publicat

în

Primarul Radu Marcel Tuhuț s-a întâlnit cu oamenii de afaceri din Abrud cărora le-a cerut să creeze cât mai multe locuri de muncă pe plan local, pentru ca abrudenii să nu mai fie nevoiți să facă naveta zeci de kilometri, iar tinerii să rămână în oraș. Acesta i-a asigurat de sprijinul total al Primăriei Abrud, în acest demers.

„Am avut o întâlnire cu oameni de afaceri din orașul Abrud, cu cei care, prin activitatea pe care o desfășoară, creează unul, două sau chiar zeci de locuri de muncă. Îi apreciez foarte mult și țin cont de fiecare aspect semnalat de către ei deoarece știu cât de important este să avem locuri de muncă în orașul nostru, astfel încât abrudenii să nu mai fie nevoiți să facă naveta zeci de kilometri, iar tinerii să rămână în oraș.

Cu această ocazie, am prezentat situația actuală a proiectelor care se derulează în oraș, investițiile viitoare, dar și viziunea mea privind dezvoltarea comunității.

Orice investitor, orice abrudean, care dorește să-și deschidă o afacere în oraș va găsi, atât la mine, cât și la colegii din primărie, întreaga deschidere și susținere. Suntem un oraș care are nevoie de antreprenori, de cei care cunosc bine o meserie și își pot câștiga pâinea prin munca pe care o desfășoară”, a transmis primarul radu Marcel Tuhuț, pe pagina proprie de facebook.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Abrud Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administrație

Primăria Abrud dă în judecată Ministerul Investiţilor şi Proiectelor Europene. Motivul este anularea corecțiilor financiare de 10% din valoarea unui proiect

Publicat

în

Consiliul Local al orașului Abrud a aprobat în ultima ședință extraordinară, cu unanimitate de voturi, contractarea de servicii juridice de consultanţă, asistenţă şi reprezentare în justiţie, în vederea apărării intereselor orașului, precum și alocarea sumei de 35.000 lei pentru plata acestor servicii.

 

Potrivit HCL Abrud nr. 113/05.12.2024, Primăria Orașului Abrud va apela la instanța de contencios administrativ pentru a cere anularea actelor administrative emise de Ministerul Investiţilor şi Proiectelor Europene în cadrul contractului de finanţare nr. 5.998/31.08.2020 privind implementarea obiectivului de investiţii „Reabilitare şi modernizare clădire existentă (corp principal şcoala gimnazială, desfiinţare centrală termică, construire anexă şi depozit de lemne, amenajare teren de sport în incintă).

Prin nota de neconformitate nr. 141560.22/07.12.2023 şi decizia nr. 53/13.03.2024, Direcţia Generală Programul Operaţional Regional – Autoritatea de Management a aplicat o corecţie financiară în cuantum de 10% din valoarea contractului de lucrări încheiat cu executantul, reducând finanțarea proiectului cu suma de 665.788,21 lei (n.a. – aproape 134.000 de euro), fără TVA, în etapa de verificare a dosarului achiziţiei.

Prin acest proiect, au fost propuse lucrări de reabilitare și modernizare a corpului principal al școlii (reparații la șarpantă și învelitoare, termosistem, intervenții la interior și exterior), construirea unui depozit de lemne și a unui teren de sport și corectarea sistematizării verticale a terenului din incintă, pentru dirijarea apelor pluviale.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Abrud Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Actualitate

Administrație

Știri din zonă

Știri Alba

Politică

Știrea ta

Societate

Sport

Economie

Din Județ

Articole Similare

abrud, stiri abrud, informatii abrud