abrudinfo, stiri abrud, informatii abrud

Acasă » Administrație » Concurs organizat la Primăria Orașului Abrud pentru ocuparea funcției de auditor

Concurs organizat la Primăria Orașului Abrud pentru ocuparea funcției de auditor

Publicat în 13.04.2014 la ora 14:04

consiliul-local-abrudAgenția Națională a Funcționarilor Publici anunță organizarea unui concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție, vacantă de auditor, clasa I, grad profesional superior din cadrul aparatului de specialitate al primarului oraşului Abrud, judeţul Alba.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă, în domeniul ştiinţelor economice;

– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minim 9 ani;

– cunoştinţe operare PC:  nivel mediu.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 12 mai 2014, ora 09:00: testare cunoștințe informatice;

– 12 mai 2014, ora 10:00: proba scrisă;

– data interviului va fi comunicată ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din str. Eforie nr. 5, Sector 5, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Acest articol a fost citit de 812 ori

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.