Rămâi conectat

Administrație

Concurs organizat de Spitalul Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” Abrud, pentru ocuparea funcției de manager. Vezi condițiile de participare

Publicat

în

Consiliul de administrație al Spitalului Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” Abrud, cu sediul în Abrud, Str Republicii nr. 13, județul Alba, organizează în temeiul prevederilor art. 177, art. 187 alin. (10) lit. b) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, cu modificările și completările ulterioare, concurs pentru ocuparea funcției de manager, pe o perioadă de 4 ani, persoană fizică, la Spitalul Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” din Abrud, județul Alba.

Concursul se va desfășură potrivit Regulamentului de desfășurare și organizare a concursului pentru ocuparea funcției de manager, persoană fizică, la Spitalul Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” din Abrud, județul Alba, aprobat puin Dispoziția Primarului orașului Abrud nr.152/04.08.2022.

• Criterii de selecție

Concursul se desfășoară în două etape, după cum urmează:

etapa de verificare a îndeplinirii de către candidați a condițiilor stabilite în anunțul de concurs, etapă eliminatorie;

etapa de susținere publică și de evaluare a proiectului de management.
Condiții de participare

Candidații trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:

  • cunosc limba română, scris și vorbit;
  • sunt absolvenți ai unei instituții de învățământ superior medical, economico-financiar sau juridic;
  • sunt absolvenți ai unor cursuri de perfecționare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătății și stabilite prin ordin al ministrului sănătății, ori sunt absolvenți ai unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic ori administrativ organizat într-o instituție de învățământ superior acreditată, potrivit legii;
  • au cel puțin 2 ani vechime în posturi prevăzute cu studii universitare de lungă durată, conform legii;
  • nu au fost condamnate pentru săvârșirea unei infracțiuni comise cu intenție, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
  • sunt apte din punct de vedere medical (fizic și neuropsihic);
  • nu au împlinit vârsta standard de pensionare, conform legii.

Concursul se va desfășură în perioada 16.09.2022-11.11.2022, în Sala de ședință a Primăriei orașului Abrud, situată în localitatea Abrud, str. Piața Eroilor nr. 1, județul Alba, după următorul calendar:

1. Afișare anunț – 16.09.2022

2. Vizitarea spitalului de către candidaților interesați – 4.10.2022, în intervalul orar 9:00-14:00

3. Termen limită de depunere a dosarelor* 17.10.2022 ora 15:00

4. Selectarea dosarelor și afișarea rezultatelor – 18.10.2022-19.10.2022

5. Termen pentru depunerea contestațiilor* În termen de 24 de ore de la afișarea selecției dosarelor

6. Termen pentru soluționarea contestațiilor – În termen de 24 de ore de la depunerea contestațiilor

7. Publicarea proiectelor de management depuse de candidați, pe pagina web www.spitalabrud.ro secțiunea „Anunțuri” – 27.10.2022

8. Manifestarea intenției de participare la susținerea proiectului de management a persoanei interesate, la adresa de e-mail: spitalabrud1@gmail.com  – Până în data de 31.10.2022, ora 10:00

9. Transmiterea de către persoanele interesate a întrebărilor referitoare la întrebările de management, cu menționarea candidatului căruia îi sunt adresate, la adresa de e-mail: spitalabrud1@gmail.com – Până în data de 02.11.2022, ora 10:00

10. Confirmarea intenției de participare de către persoanele interesate Până în data de 03.11.2022, ora 12:00

11. Susținerea proiectelor de management 04.11.2022 ora 10:00

12. Afișarea rezultatelor – În termen de 24 ore de la susținerea proiectelor de management

13. Termen pentru depunerea contestațiilor – În termen de 24 ore de la afișarea rezultatelor

14. Termen pentru soluționarea contestațiilor – În termen de 24 de ore de la depunerea contestațiilor

Note:

• în cazul termenelor calculate pe ore, ora la care acestea se sfârșesc va fi menționată.
• • confirmarea de participare se va efectua în ordinea cronologică a solicitărilor, în termen de maximum 24 de ore de la data primirii solicitării de participare; sala în care se va desfășura concursul permite prezența a maxim 20 persoane.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare:

Spitalul Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” din Abrud, Str. Republicii nr. 13, județul Alba, telefon 0258/780.614, interior 34, între orele 08,00-15,00, email: office@spitalabrud.ro.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Abrud Info și pe GOOGLE NEWS


Administrație

Noi investiții la Abrud: Reabilitarea Școlii Gimnaziale „Avram Iancu”, construcția unui nou ambulatoriu și amenajarea centrului social pentru persoane vârstnice

Publicat

în

Vineri, 27 ianuarie 2022, a fost semnat contractul pentru reabilitarea energetică a Şcolii Gimnaziale „Avram Iancu” Abrud, pentru construcţia unei noi centrale termice şi a unui teren de sport.

Finanţarea lucrărilor în valoare de aproximativ 2 milioane de euro este asigurată prin fonduri europene POR, iar termenul de execuţie este de zece luni de la semnarea contractului.

Practic, spre finalul acestui an ar trebui ca aceste lucrări să fie finalizate, pentru ca elevii şi tinerii din orașul Abrud să beneficieze de condiţii optime pentru învăţătură şi sport.

În paralel, tot la sfârșitul săptămânii trecute, împreună cu echipa de implementare a proiectelor din cadrul Primăriei Abrud, conducerea administrației locale a analizat şi verificat „la cald” alte două investiţii majore: construirea noului ambulatoriu, investiţie în valoare de 2,5 milioane de euro. şi amenajarea centrului social pentru persoane vârstnice, lucrare în valoare de aproximativ un milion de euro.

Lucările pe cele două şantiere sunt în grafic şi s-au primit asigurări asigurări că vor fi finalizate în cel mai scurt timp.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Abrud Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administrație

Antrenorul Tiberiu Tanțoș a primit titlul de Cetățean de Onoare al orașului Abrud

Publicat

în

Cristian Alexandru Albu, primarul orașului Abrud, a decernat duminică, 4 decembrie 2022, un titlu de Cetățean de Onoare antrenorului de schi alpin, Tiberiu Tanțoș.

Ceremonia a avut loc la sediul primăriei Abrud, într-un cadru restrâns la care au participat oficialități locale, familia și câțiva invitați. Tiberiu Tanțoș, în vârstă de 70 de ani este născut și crescut în localitate, provenind dintr-o familie cu rădăcini maghiare.

El și-a desfășurat aici întreaga activitate, de peste 40 de ani, profesând din anul 1978 la cluburile sportive zonale și locale din zona munților Apuseni unde a predat schiul alpin multor generații. Chiar dacă zona Apusenilor și nici chiar țara noastră nu au tradiție în ceea ce privește sporturile de iarnă, Tiberiu Tanțoș s-a încăpățânat să creadă contrariul, demonstrând că prin muncă și dedicare orice este posibil, iar sportivii săi au ajuns să concureze la cele mai importante competiții interne și internaționale.

„Este o mare onoare să fiu numit cetățean de onoare al orașului Abrud. Vreau să mulțumesc pentru întreaga susținere de care m-am bucurat din partea familiei, a prietenilor, părinților și a comunității locale. Sunt onorat că am avut ocazia să contribui la formarea și succesul multor generații de schiori, că am reușit să le deschid orizonturi și să le fac să simtă din gustul succesului. Am fost onorat să îmi reprezint țara și orașul cu mândrie peste tot în lume și să fac să răsune numele orașului Abrud acolo, unde poate unii nici nu s-ar fi gândit. Stau dovadă la toate acestea multitudinea de trofee câștigate în țară și în străinătate, calificările la competiții de mare anvergură, distincțiile primite și recunoașterea forurilor naționale de specialitate. Am muncit cu dedicare și sunt foarte recunoscător că pot face lucruri mărețe pentru orașul meu natal și pot să fiu un cetățean model. Vă mulțumesc pentru susținerea acordată și simt o mare onoare a avea în familie două astfel de titluri de cetățean de onoare, chiar dacă una este acordată Post Mortem. Fiul meu Andrei a fost pentru mine îndrăzneală și curaj să încerc mai mult, el m-a călăuzit și m-a inspirat chiar și după acel moment de cotitură, aducându-mi aminte că nimic nu este veșnic. Așadar, puține de zis și multe de făcut!”, a declarat Tiberiu Tanțoș.

Antrenorul abrudean are în palmares peste 150 de medalii câștigate la Campionatele Naționale și Campionatele Naționale Școlare, dintre care 50 doar de aur, la care se adaugă alte câteva zeci de medalii la campionatele naționale universitare și nenumărate podiumuri la concursurile interne, cârora le-a pierdut de mult șirul. De asemenea numără peste 10 campioni naționali și chiar multipli campioni naționali pe care i-a scos de-a lungul timpului, marcând chiar niște premiere (podium integral cu juniorele de la CSȘ Câmpeni la Campionatul Național în 2015 sau doi ani mai târziu când o singură sportivă a reușit să câștige toate probele, să obțină 8 titluri de campioană națională și două de campioană universitară). Sportivii au avut ocazia să participe la numeroase concursuri internaționale, bifând întreg circuitul, de la Campionatul Mondial de Copii și până la curse FIS, curse din Cupa Europei sau Campionate Mondiale. A fost prezent și s-a calificat la 4 Campionate Mondiale de Juniori (Crans Montana – Elveția 2011, Roccaraso – Italia 2012, Jasna – Slovacia 2014, Are – Suedia  2017), la un Campionat Mondial de Seniori (St. Moritz – Elveția 2017), la Festivalul Olimpic al Sportului European (Poiana Brașov – 2013 și Sarajevo – 2019), are peste 300 de starturi la întreceri internaționale, 3 în Cupa Mondială și 6 starturi în Cupa Europei, dar și peste 10 clasări pe podium la acest nivel.

A avut, de asemenea o calificare și la Jocurile Olimpice din Coreea de Sud 2018, la care din păcate nu a reușit să ia parte. Promotor al sportului și al mișcării în aer liber, a organizat competiții de schi, în munții Apuseni și nu numai, în plus a primit numeroase distincții din partea FRSB, sau în cadrul Galei Sportului Județean, atât el, cât și elevii săi.

Trebuie specificat faptul că Andrei, fiul său, este cetățean de onoare al orașului Abrud, Post Mortem, din 2013. Considerat unul dintre cei mai titrați schiori ai României, cel care a dus mai departe tradiția familiei la schi alpin, a plecat dintre noi în urma unui tragic accident auto în vara lui 2012.

Pentru antrenorul Tiberiu Tanțoș această distincție de cetățean de onoare vine să-i întregească întreaga carieră, împreună cu certitudinea aprecierii comunității locale și cu onoarea de a reprezenta la cel mai înalt nivel orașul natal, Abrud, al cărui nume l-a făcut cunoscut la nivel național, l-a dus în marea arenă a schiului mondial, aducând cinste și recunoaștere întregii regiuni.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Abrud Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administrație

Prefectul județului Alba, Nicolae Albu, întâlnire la Abrud cu locuitorii din Munții Apuseni

Publicat

în

Miercuri, 26 octombrie 2022, au avut loc noi întâlniri în teritoriu cu locuitorii din zona Apusenilor. Prefectul Nicolae Albu, alături de conducerile Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară Alba, Casei Judeţene de Pensii Alba și a Sucursalei Alba a Companiei de Distribuție Energie Electrică Romania și reprezentanți ai Instituției Prefectului s-au întâlnit cu locuitori din orașele Abrud și Baia de Arieș, respectiv comunele Ciuruleasa, Roșia Montană, Sălciua, Ocoliș și Poșaga.

S-au prezentat la audiențe cu probleme specifice un număr de 53 de persoane, din care: 15 persoane cu probleme legate de pensii, 26 persoane cu probleme legate de cadastru și înregistrarea sistematică, 9 persoane cu probleme privind furnizarea energiei electrice și 3 persoane cu diverse probleme.

Directorul Casei Județene de Pensii Alba, doamna Cornelia Miclea, a oferit petenților informații cu privire la valorificarea sumelor reprezentând premii, prime, ore suplimentare fără a se deschide o acțiune în instanță de către petenți, a oferit lămuriri persoanelor prezente cu privire la modalitatea prin care se pot introduce noi localități în cuprinsul art. 65, alin. 5, din Legea 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice, pentru a putea beneficia de pensia anticipată parțială și aspecte privind acordarea indicelui de corecție.

Doamna Cornelia Țăran – Baba, Directorul OCPI Alba, a discutat cu persoanele prezente despre problemele privind măsurătorile cadastrale sistematizate, îndreptarea erorilor materiale produse prin notarea în cartea funciară provizorie a UAT-urilor în loc de persoanele petente și întocmirea documentației pentru notarea în cartea funciară a persoanelor.

Directorul DEER Sucursala Alba, domnul ing. Marius Ceteraș, a oferit informații despre investițiile efectuate de operatorul de distribuție a energiei electrice în zonă și despre efectul pozitiv al acestora asupra calității serviciului de distribuție a energiei electrice. Sesizările cetățenilor din zonă au vizat în special necesitatea eliminării vegetației din culoarele liniilor electrice din zonă, în scopul reducerii numărului de întreruperi în alimentarea cu energie electrică, precum și unele aspecte legate de procesul de racordare la rețeaua electrică.

Totodată reprezentanții Instituției Prefectului au preluat sesizările cetățenilor cu privire la aspecte legate de facturarea energiei electrice și întârzierile cu care sunt transmise facturile de energie electrică, acestea urmând a fi transmise spre soluționare furnizorilor de energie electrică cu care au încheiate contracte cetățenii din zonă.

Prefectul Nicolae Albu mulțumește primarilor Cristian Albu, Traian Pandor, Marius Ioan Cioara, Eugen Furdui, Vasile Lombrea, Alin Jucan și Ionel Bulgăr pentru buna colaborare în organizarea întâlnirilor.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Abrud Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Actualitate

Administrație

Știri din zonă

Știri Alba

Politică

Știrea ta

Societate

Sport

Economie

Din Județ

Articole Similare

abrud, stiri abrud, informatii abrud