Acasă » Administrație » Joi, 28 ianuarie 2016: Ședință ordinară la Consiliul Local Abrud. Vezi ordinea de zi

Joi, 28 ianuarie 2016: Ședință ordinară la Consiliul Local Abrud. Vezi ordinea de zi

Publicat în 26.01.2016 la ora 21:45

Primaria-Abrud-2016Primarul Nicolae Simina a convocat pentru joi, 28 ianuarie 2016, Consiliul Local Abrud în ședință publică ordinară. Aceasta se va desfășura în sala de şedinţe a primăriei, cu începere de la ora 13.00, primarul propunând consilierilor locali următoarea ordine de zi: 

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului anual al achizițiilor publice pentru anul 2016;

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului local şi a Listei obiectivelor de investiţii care urmează a fi realizate în anul 2016;

3. Proiect de hotărâre privind cuprinderea unui bun imobil în domeniul public al orașului Abrud;

4. Proiect de hotărâre privind completarea Inventarului bunurilor care aparțin domeniului public al orașului Abrud;

5. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului de acţiuni şi lucrări de interes local care urmează a fi prestate de către persoanele apte de muncă din familia beneficiară de ajutor social;

6. Proiect de hotărâre privind stabilirea domeniilor serviciilor publice și a locurilor în care contravenienții vor presta activități în folosul comunității;

7. Proiect de hotărâre privind aprobarea completării structurii organizatorice a Spitalului Orășenesc Abrud;

8. Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici actualizați reprezentând noua valoare a investiției ”Reabilitarea străzilor în orașul Abrud”;

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici actualizați reprezentând noua valoare a investiției ”Reabilitare străzi Avram Iancu, Lucian Blaga, Traian, Aleea Zorilor, Aleea Florilor, Aleea Plopului, Aleea Copiilor, Aleea Trandafirilor, Aleea Rozelor, Aleea Parcului, Republicii”;

10. Proiect de hotărâre privind dezmembrarea unui imobil aparținând domeniului public al orașului Abrud;

11. Informare privind modul de soluţionare a petiţiilor pe sem. al II-lea 2015;

12. Raport privind activitatea asistenţilor personali ai persoanelor cu handicap, desfăşurată în sem. al II-lea 2015;

13. Raport de evaluare a implementării Legii nr.52/2003, în anul 2015;

14. Raport de evaluare a implementării Legii nr.544/2001, în anul 2015;

15. Prezentarea Deciziei nr. 5 și nr.6 din 11.01.2016 ale Curții de Conturi Alba;

16. Comunicare întâmpinare Dosar nr.2090/203/2015 de la Judecătoria Câmpeni;

17. Probleme curente.

Ovidiu Culda

Acest articol a fost citit de 144 ori

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Completează termenul lipsă * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.